vrijdag 19 oktober 2012

Welkom bij Arnaud's Hobby Hoek.
 
Ik kom uit een zeer creatieve familie. De creaties van mijn oma zijn over de hele wereld te vinden. Haar creaties zijn van gebreide sokken tot gehaakte kleedjes, van geknoopte kleden tot verschillende borduursels.
Mijn moeder hield zich bezig met breien en borduren. Haar creaties bleven voornamelijk binnen het gezin.
 
Na de geboorte van mijn nichtje, Senna, is mijn zus Bianca ook in aanraking gekomen met het "virus". Zij maakt kledingstukken voor haar gezinnetje. Ze heeft ook haar eigen blog "Kaatjes maaksels".
 
Ikzelf ben op vierjarige leeftijd begonnen met breien. Ik kreeg les van mijn oma, want ik wilde het ook gaan leren. Met dikke breinaalden heb ik mijn eerste dekentje (voor mijn playmobielpoppetjes) gemaakt.
Nu, 37 jaar, later ben ik nog steeds bezig met breien, borduren, het maken, verstellen en repareren van kledingstukken.
 
Op aanraden van mijn zus, maar ook van collega's, ben ik dan nu gestart met een blog om mijn creaties vast te leggen.
 
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met deze site.
 
Groetjes,
Arnaud

5 opmerkingen:

  1. hoi arnaud
    hartstikke leuk joh
    arie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Arnaud, ook jou ga ik volgen net als Bianca, ben benieuwd
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ik je niet teleur zal stellen.
      XXX
      Arnaud

      Verwijderen
    2. Hartstikke leuk Arnaud ! ik ga je volgen met je creatifiteit , veel succes ermee ! gr. annemarie vd bent .

      Verwijderen